Sklep On-Line

Brama Dwuskrzydłowa PS004

Charakterystyka :

Elementy konstrukcyjne bramy

  • Skrzydło 1 bramy ( z zamkiem bębenkowym LOB, wkładką i kompletem 3 kluczy) 1kpl

  • Skrzydło 2 bramy ( z ryglem) 1kpl

  • Słupy nośne 2szt

  • Zawiasy tulejowe M16 4kpl

  • Zawiasy tulejowe M20 (brama L6000mm) 4kpl

  • Stopa 1kpl

  • Pochwyty 2kpl

Wypełnienie

  • Sztachety ALUZINC

Normy

  • Proces spawania wyrobu wykonano

zgodnie z międzynarodową normą PN-EN ISO 3834-4

  • Proces lakierowania wykonano zgodnie

    z międzynarodową normą PN_EN ISO 12944(M)(C3)

Zabezpieczenie antykorozyjne

  • Ocynkowanie ogniowe i lakierowanie proszkowe

Dowiedz się więcej

Kolorystyka

Kolorystyka

 

RAL 6005






RAL 8017






RAL 8019






RAL 9005






RAL 7021






RAL 7016






RAL 7030






RAL 7040
Automatyka do bram skrzydłowych

Automatyka do bram skrzydłowych

 
  • samohamowna śruba napędowa dla najwyższej stabilności
  • wysokojakościowe materiały dla długowiecznej pracy
  • komfortowe odryglowanie awaryjneinteligentna centralka Plug&Play dla najwyższego komfortu obsługi
  • seryjny softstop (miękki stop) dla płynnego ruchu



Samohamowna śruba napędowa dla najwyższej stabilności

Poprzez samohamowne właściwości masywnej śruby napędowej ze stali szlachetnej znacznie wzrasta odporność przeciwko niedozwolonym próbom ręcznego otwarcia bramy. Elektrozamek na pozycji zamkniętej staje się zbędny.

 

 

Wysokojakościowe materiały dla długowiecznej pracy

Wszystkie materiały zastosowane w napędzie - jak aluminium lub stal nierdzewna zapewniają bezusterkową pracę przez wiele lat.

 


 

Inteligentna centralka Plug&Play dla najwyższego komfortu obsługi

Napęd TURN współpracuje ze specjalnie w tym celu zaprojektowaną mikroprocesową centralką sterującą. Główny nacisk przy naszych centralkach kładziemy na dziecinnie łatwą jej obsługę. Wystarczają 4 przyciski, duży podświetlany 2-linijkowy displat i pełnotekstowe menu aby zaprogramować wszelkie funkcje.

 
 

Seryjny softstop dla płynnego ruchu bramy

ierdzewn  W kombinacji z centralką, napęd TURN w obydóch kierunkach zatrzymuje się ze zredukowaną prędkością. Oprócz harmonijnego ruchu bramy uzyskano w ten sposób ochronę kompleksowej mechaniki bramy i napędu.